Kto może wziąć udział?

Nasz konkurs skierowany jest do osób, które – podobnie jak my – lubią działać. Wasze drużyny powinny składać się z 2-4 członków, którzy:
  • są studentami dowolnej polskiej uczelni,
  • w dniu rozpoczęcia konkursu nie ukończyli 26. roku życia,
  • (mile widziane, jednak nie jest to warunek konieczny) należą do różnego typu zrzeszeń studentów, np. kół naukowych, organizacji studenckich, samorządów studenckich.
Członkowie zgłaszanych zespołów mogą być studentami różnych uczelni i/lub kierunków.

Kategorie projektów

Działania prospołeczne, edukacyjne i kulturalne, a może inicjatywy związane ze zdrowiem, ekologią i dbaniem o środowisko? Wybierzcie bliższą Wam kategorię, w której chcielibyście zrealizować Wasz projekt. Poniżej znajdziecie przykładowe działania w danym obszarze. Pamiętajcie jednak, że są to tylko propozycje, a nie wytyczne, których należy się ściśle trzymać. Wszystko zależy od Was i Waszej kreatywności!

 

    • Działania prospołeczne, edukacja i kultura
      Lubicie nieść pomoc innym? Wspieranie rozwoju szeroko pojętej kultury jest dla Was ważne? A może chcielibyście zorganizować akcję edukacyjną w wybranym obszarze tematycznym? Jeżeli tak, Wasz projekt może dotyczyć takich zagadnień jak:

      • pomoc dla domów dziecka
      • inicjatywy społeczno-kulturalne aktywizujące starsze osoby
      • warsztaty edukacyjne w szkołach
      • remont sali zabaw w wybranej placówce
      • zajęcia artystyczne
  • Działania prozdrowotne i ekologiczne
    Ochrona środowiska, propagowanie zdrowego trybu życia, czy też ekologia nie są Wam obojętne? Chcecie podjąć się działania zorientowanego na niesienie pomocy w obszarze zdrowia? W ramach tej kategorii możecie zrealizować projekt związany z takimi tematami jak:

    • segregacja odpadów
    • akcja sadzenia drzew
    • pomoc dla Młodzieżowego Klubu Sportowego
    • zakup sprzętu i leków dla osób chorych lub niepełnosprawnych
    • wsparcie dla osób przebywających w instytucjach związanych z ochroną zdrowia
Macie więcej niż jeden pomysł? Nie musicie z żadnego z nich rezygnować! Jeśli macie ochotę, możecie przesłać po 1 projekcie do każdej kategorii.

Kto powinien być odbiorcą Waszego projektu?

Wasze projekty powinny być skierowane do odbiorców, których zrzesza pewna instytucja (np. fundacja, szkoła, szpital, dom kultury). Podczas wyboru adresatów projektu macie pełną dowolność – mogą to być dzieci, studenci, uczniowie, seniorzy, osoby bezrobotne, imigranci… i jeszcze wiele innych grup, które Wam przyjdą do głowy. Ważne, aby Wasz projekt mógł zostać zrealizowany na terenie Polski.

Jaka jest nagroda?

W każdej kategorii przewidziana jest nagroda główna o wartości 5 000 zł. Wygrana kwota powinna zostać przeznaczona na realizację Waszego projektu. Dodatkowo dla 2 wygranych zespołów przewidziany jest również specjalny lunch na zakończenie konkursu. Podczas spotkania będziecie mieć możliwość poznania naszego CEO oraz innych osób z Top Managementu, z którymi będziecie mogli porozmawiać m.in. na temat roli CSR z perspektywy firmy. Z kolei na pozostałe 4 zespoły, które zakwalifikują się do finału, będą czekały nagrody pocieszenia.

Dlaczego warto?

Konkurs „CRS Masters – działaj z Henklem” to szansa na stworzenie i wcielenie w życie autorskiego projektu. Dzięki inicjatywie dowiecie się, jak to jest zarządzać własnym projektem CSR-owym. W dodatku zyskacie nowe i przydatne w przyszłości doświadczenie, a podejmowane przez Was działania na rzecz lokalnej społeczności dadzą Wam mnóstwo satysfakcji.

 

Udział w konkursie pozwoli Wam na przeznaczenie 5 000 zł na rzecz wymyślonej przez Was akcji prospołecznej, prozdrowotnej lub ekologicznej, jak również na poznanie naszej kadry zarządzającej podczas planowanego lunchu. Zdradzimy Wam wówczas tajniki prowadzenia społecznie odpowiedzialnego biznesu i podzielimy się naszą CSR-ową wiedzą.

 

To jeszcze jednak nie wszystko! Zaangażowanie w nasz konkurs pozwoli Wam wzbogacić swoje CV o nowy, ciekawy projekt, co z pewnością zaprocentuje na ścieżce Waszej przyszłej kariery zawodowej. Nie zwlekaj, zbierz swój zespół i weź udział w konkursie już teraz.

Harmonogram

ETAP I
Przesyłanie zgłoszeń
Zgłoszenia projektów w formie wypełnionych formularzy przyjmujemy od Was od 03.11. do 06.12.

 

Czekamy na Wasze projekty już teraz. Do dzieła!
03.12
06.12
Wybór najlepszych
Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja konkursowa wybierze po 3 najlepsze projekty z każdej kategorii.

 

6 wybranych zespołów 21.12 dostanie zaproszenia do II etapu.
ETAP II
Zadanie finałowe
Zadaniem 6 finałowych drużyn będzie przygotowanie krótkich (max 1-2 min.) filmów promujących zgłoszone projekty.

 

Na przesłanie zadania finałowego zespoły będą miały czas do 22.01.
21.12
24.01
Wielkie głosowanie

O tym, które 2 zespoły zdobędą nagrodę główną, zadecydują internauci za pomocą głosowania na zamieszczone na stronie filmy konkursowe.

Poznanie zwycięzców
07.02. dowiecie się, które zespoły dostały największą ilość głosów i tym samym zdobędą tytuł CSR Masters!
07.02

17.10
ETAP I
Przesyłanie zgłoszeń
Zgłoszenia projektów w formie wypełnionych formularzy przyjmujemy od Was od 03.11. do 06.12.

Czekamy na Wasze projekty już teraz. Do dzieła!

20.11
Wybór najlepszych
Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja konkursowa wybierze po 3 najlepsze projekty z każdej kategorii.
6 wybranych zespołów 21.12 dostanie zaproszenia do II etapu.

25.11
ETAP II
Zadanie finałowe
Zadaniem 6 finałowych drużyn będzie przygotowanie krótkich (max 1-2 min.) filmów promujących zgłoszone projekty.

Na przesłanie zadania finałowego zespoły będą miały czas do 22.01.

13.12
Wielkie głosowanie
O tym, które 2 zespoły zdobędą nagrodę główną, zadecydują internauci za pomocą głosowania na zamieszczone na stronie filmy konkursowe.

 

20.12
Poznanie zwycięzców
20.12. dowiecie się, które zespoły dostały największą ilość głosów i tym samym zdobędą tytuł CSR Masters!

Jak zgłosić projekt?

Macie już pomysł na projekt? Świetnie!
Aby go zgłosić, wystarczy uzupełnić formularz do 06.12. o odpowiednie informacje na temat:


  • Waszego zespołu

    • Nazwa zespołu
    • Liczba członków zespołu

      Dane osoby zgłaszającej projekt

    • Imię i nazwisko
    • Miasto uczelni
    • Uczelnia
    • Kierunek studiów
    • Rok studiów
    • Nr telefonu
    • Email

 


  • Projektu

    • Tytuł projektu
    • Kategoria zgłaszanego projektu
    • Miasto realizacji projektu
    • Grupa docelowa
    • Czas trwania projektu
    • Krótki opis projektu (do 500 znaków)
    • W jaki sposób zostaną wykorzystane środki finansowe? (do 500 znaków)

 


  • Instytucji, którą chcecie wesprzeć

    • Nazwa
    • Adres (ulica, kod pocztowy, miasto)
    • Strona www / profil w Social Media
    • Obszar działalności instytucji
    • Czy jesteście zaangażowani w działalność tej organizacji? (jeżeli tak, napiszcie nam krótko w jaki sposób)

  • Przygotujcie również krótką prezentację (max 10 slajdów, 15 MB, PPT/PDF), która dokładniej przybliży nam Wasz pomysł na projekt. Powinny w niej znaleźć się wszelkie dodatkowe informacje, takie jak: plan projektu, budżet, ew. zdjęcia czy grafiki. Prezentacja powinna być zapisana w następujący sposób: NAZWA ZESPOŁU_NAZWA PROJEKTU.